Kontakta

Snabba frågor för att hjälpa dig

Var är min beställning?

När ditt paket har skickats från vårt lager får du ett automatiskt leveransmeddelande till din e-postadress. I detta mejl hittar du leveransinformation såsom spårningsnummer och en länk för att följa din leverans. Du kan också följa din beställning genom att gå till fliken "Mina sidor" under "Orderhistorik". Klicka på spårningsnumret för att se var ditt paket befinner sig. Om du inte har fått någon avi kan du använda spårningsnumret för att hämta ut ditt paket hos ditt utlämningsställe.

Om din beställning skickas som brev, kommer den att levereras till närmaste utlämningsställe om den är för stor för din brevlåda. Saknar du ditt paket eller din avi rekommenderar vi att du kontaktar ditt utlämningsställe. Ha ditt spårningsnummer till hands.

Jag har fått mitt paket, men ingen faktura?

I ditt paket finns en följesedel. Vanligtvis vi din faktura via e-post. Om du valt att betala med delbetalning kommer fakturan i mitten av nästkommande månad.

Jag ångrar mitt köp. Vad gör jag?

Du har rätt att reklamera om det är något fel på produkten. Kosmetiska produkter klassas oftast som hygienvaror.Det innebär att du inte har ångerrätt om du brutit förseglingen.

Kontaktformulär

Vi finns här för dig!

På Fyvra är vi lika passionerade om HUDVÅRD som vi är om att ge dig kundservice i världsklass. Så oavsett om du undrar hur du får finnarna att försvinna snabbt, vilken pimple patch som passar bäst inför helgen, eller var din orderbekräftelse har tagit vägen – så finns vi här för dig.